gbgflickan

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Emma - 29 november 2012 12:07

haha rubriken har ingenting med det här att göra men hade brist på rubriker..

Har precis ätit lite frukost och kollade på mysteriet på greveholm hihi (a) Längtar tills den nya kommer på tv :D Kan i princip ALLA repliker i den gamla haha :p men det äger :D

Ska iallfall fixa mig lite och ta på mig en tröja och sen dra över till den bästaste grannen amandaaaa :)

Hon höll på att baka pepparkakor så hon frågade om jag ville smaka hahah :D Fick precis ett sms där det stod att dom första blev brända :( 

Är på ganska bra humör :D Lyssnar på glad musik osv. 

haha nannes låt pissenisse är ju bara för sköööööön, nu spelas elektropop med smurfarna (elektrosmurf) hahah :D 

Aja, LOVAR att jag ska skriva en "presentation" i ett inlägg, vad jag är med om, hur mitt liv ser ut just nu osv. för ni vet ju INGETING. Ska även göra lite "listor" så ni lär känna mig ännu mer. 

Men måste rusa iväg nu. Ska vara hos amanda om typ 10 min haha :p

Ha det så bra sålänge :) 

Av Emma - 29 november 2012 09:34

Gick över till Amanda på kvällen igår och sen gick jag hem och åt och sen somnade jag. Vaknade vid nio idag över att Amanda smsade "vakna det är VIKTIGT!!!!!" Skrev tillbaka "mh är vaken. Du väckte mig" och då ringer hon och berättar att det är inbrott på våran skola. Klart man har sina misstankar eftersom det är världens minsta skola och dessutom IV. Så vem vill göra inbrott i den? Haha aja. ska strax gå upp, gå ut med hunden, fräscha till mig och kanske gå över till Amanda? :)
Lovar att det ska komma upp inlägg från datorn där det står om mig och mitt liv just nu..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards