gbgflickan

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 09:52

Vaknade för en stund sedan, eller.. min lärare ringde mamma halv åtta för att jag skulle komma upp men det gick ju inte så bra, sen gick jag upp och gick på toa, gick och la mig igen och gick upp NU. Haha, började egentligen halv nio men det är ju bättre sent än aldrig, right? ;)

Mamma drog precis för hon skulle till Mölndals sjukhus och DÅ fick jag en raket i röven och flög upp ur sängen :s Sitter iaf vid datorn, var tvungen att sätta på spotify så tänkte uppdatera er lite snabbt också :D Men det kommer nog fler inlägg senare, måste börja fixa mig nu. Puss på er <3


     

Av Emma - 31 januari 2013 00:13

Ligger just nu i sängen, är ganska trött :( somnade en stund på soffan förut och det känns verkligen som om jag bara ligger där och äter (y) haha visst mat är gott, får trycka i mig hur mycket jag vill men då borde jag inte bara ligga i soffan!! Haha ska fan ta tag i mitt liv, ska fan gå ner X-antal kilo innan sommaren! :)
Borde egentligen vara i skolan till halv nio, men min lärare ringer och väcker mig halv åtta och då tar jag halv nio så kommer typ 15 min sent men det är ju bättre än typ 2 timmar? Amanda ville ta halv tio men vi får se vilken det blir haha :)
Inorgon kommer ju studiebidraget också ;) plus att jag får pengarna av Carro :D
Ska hjälpa Amanda att fixa hennes rum imorgon också, sen kanske vi käkar sushi eller något som belöning ;) men hör av mig när jag vaknar :D puss
BILD-så jävla gammal ahahahaha... Den första bilden på mig i den här mobilen ;)

Av Emma - 30 januari 2013 12:50

Vet inte riktigt när jag vaknade men kom iaf till skolan vid halv ett. Slutar ett så det är chill haha men började egentligen tio.

Som ni märker så kommer jag och går lite när jag känner för det hahah..

Men vi var tvungna att åka ner iaf för Amanda ska till sjukgymnasten klockan 14.00 så vi sitter i skolan en stund. 

Vet inte riktigt vad som händer sen men det märker vi :) Hör nog av mig senare eller något... pusspuss

Av Emma - 30 januari 2013 09:32

Ska egentligen ta bussen NU, halv för att hinna till skolan i tid. Men vaknade precis och ska gå upp och duscha innan, tar typ halv elva till skolan och den slutar jag 13.00 :) vi får höras av senare för måste verkligen hoppa in i duschen. Puss

Av Emma - 30 januari 2013 09:32

Ska egentligen ta bussen NU, halv för att hinna till skolan i tid. Men vaknade precis och ska gå upp och duscha innan, tar typ halv elva till skolan och den slutar jag 13.00 :) vi får höras av senare för måste verkligen hoppa in i duschen. Puss

Av Emma - 29 januari 2013 22:44

Nu vill jag även tipsa om en sida där man kan tjäna riktiga PENGAR :o

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN (: 

 

Av Emma - 29 januari 2013 20:00

 

 

 

 

 

   

Av Emma - 29 januari 2013 19:33

Haha vet inte ritkigt vad jag ska skriva om :/ vill ju uppdatera så mycket som möjligt. Funderar på att lägga upp några roliga historier, men det finns risk att dom "går över gränsen". Annars kan jag ju lägga upp lite kläder, skor och smycken kanske? Tipsa lite? :) 

Får kolla på det. Ska iaf kolla på TV och äta snart så det kanske kommer upp senare isf. Puss så länge <3

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards