gbgflickan

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma - 23 maj 2013 01:13

Alla har någon gång sina dåliga dagar, eller som jag kallar det "skitdag". Jag har mina skitdagar ganska ofta (eller det "låter" nog så eftersom att jag alltid uppdaterar bloggen när jag har en skitdag). Har faktiskt bra dagar också, men jag gillar att skriva av mig när jag mår dåligt eller när allt har blivit fel iaf.

Alla har sina rutiner, stanard för mig är typ:

Går upp vid 14.00-15.00

Äter

Går över till Amanda 

Går hem och äter

Går över till Amanda

Går hem vid 03.00 

SOVER.

En helt okej dag. Det är så jag vill att mina dagar ska se ut, inte jätterolig men jag är ju med mandiis och då är allt bra liksom.

Men idag har min skit-dag sett ut såhär:

Gick upp vid 14.00

Åt

kollade film

Åt

Kollade en till film

Åt

Kollade tredje filmen

Tittade på TV

ÅT

Gick ut med hunden

La mig i sängen och nu är jag här. 


Varför ser just den här dagen så annorlunda ut? Bra fråga. Amanda sket i att höra av sig på hela dagen eftersom att hon har gått över till sin fd. bästa kompis igen. Även hon tydligen är jättejobbig och inte fattar när man säger nej så är det tydligen kul att umgås med henne iaf.

Eller så är det jag som är för tråkig.

Även om jag skulle skriva något i stil med att "jag aldrig kommer förlåta henne" blablablabla. så kommer jag troligen göra det.

MEEEEN

Jag kommer INTE gå till henne, höra av mig till henne, eller säga förlåt. Kommer heller inte vara med henne när hon är med sin fd. bästa kompis som nu är hennes bästa kompis igen. Jag är inget andrahandsval och jag är inte heller en "objekt" som man kan umgås med när man har tråkigt. Jag är människa och behöver lika mycket kärlek, respekt och uppmärksamhet som alla andra. 

Ska bli så jävla gött att kunna sova ut imorgon, ingen människa som kommer och väcker mig, ingen människa som stressar iväg mig på något, ingen människa som kommer be mig köpa cigg!!! Fan vad fri jag känner mig (: 


Inte nog med att jag är irriterad på Amanda, det har hänt 20 andra saker som jag inte ens vill prata om. Eller, vill och vill, det är för privat. 

Ska iaf kolla film nu, skönt att bara skriva av sig ibland. Vi hörs när vi hörs. 


Jesper<3

Av Emma - 16 maj 2013 15:41

Kollar just nu på en beck film med mamma. Kan dock alla filmerna utantill så.. :p
Skulle egentligen varit med Amanda idag (tror jag?), vi skulle typ "planera" inför helgen o så men istället är hon med minna, vill hon vara med henne så fine. I don't give a fuck!
Efter filmen ska jag ta en dusch sen kanske jag träffar mina andra bästisar och lever livet. :) hör av mig när jag känner för det..

Av Emma - 10 maj 2013 17:37

Allt finns på cubus.se!

Av Emma - 10 maj 2013 16:46

Mina drömresemål är Thailand, Las vegas och Dubai.
Las vegas ska jag och Amanda till typ nästa år. :)

Av Emma - 10 maj 2013 16:07

Av Emma - 9 maj 2013 14:49

Ligger fortfarande i sängen, ska strax gå upp och äta något sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skulle ju uppdaterat er från datorn igår, perfekt läge eftersom mamma stack iväg och jag kunde ta internetet... Men mitt i allt så kom Amanda istället och vi hade bråttom för hon skulle hämta sin lillasyster på dagis. Sen var jag borta hela kvällen, drog och grillade sen var jag hemma vid 02.00
Ska aldrig mer "lova" er något för jag håller det ju aldrig :( haha. Puss

Av Emma - 8 maj 2013 15:56

Uppdaterar strax från datorn men ville bara skriva lite snabbt vad jag gör just nu..
Eftersom att vädret suger så ligger jag och kollar på film, trust heter den.
Vi hörs snart igen! Puss

Av Emma - 7 maj 2013 23:42

Dagen har varit så himla underbar, den började med att jag vaknade vid 09.30 för att jag och Amanda skulle åka bil till skolan. Somnade såklart om och vaknade vid 13.00 Bästis kom hit och sen gick vi över till henne, hade balkonghäng hela dagen och kvällen, solat, ätit god mat och sen gjorde vi grillspett som vi ska grilla imorgon (även om det regnar!!). Vi blev trötta tidigt och nu kom jag precis hem, ska lägga mig och se hur trött jag är annars kanske det blir en film.
Har förresten skit ont i nacken, eller den är typ stel, har fått feber, öm i halsen och huvudvärk. Resultatet blir såklart att jag googlar det för Google är min bästa vän (förutom mandiis), såklart står det ganska otydligt om jag har en vanlig förkylning eller hjärnhinneinflammation. Hmm...

Ska iaf gå ut med hunden nu sen uppdaterar jag er från datorn med bilder :)
[bild - mandiis och god mat/lax & pommes]

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards