gbgflickan

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Emma - 5 maj 2013 21:35

Igår, lördag så fyllde jag 19 år! Det var la inte något speciellt att "hurra för" (haha), bara 364 dagar kvar till 20 och 365 dagar kvar till systemet.. (Fyller 20 på en söndag och det suger! För systemet har stängt)
Men iaf, i fredags drog vi in till stan för att vi skulle på hemmafest med Niko och några men istället drog dom på krogen och där kommer ju inte Amanda in så vi fick sätta oss inne på Sibylla i typ ett låst rum haha för Niko kände dom som jobbade där, sen fick vi äta och dricka hur mycket vi ville typ haha as Chill. Sen drog vi hem till något i lövgärdet, långt åt helvete. Sen betalade dom taxi till oss så det var Chill. Stod även utanför Seven eleven 00.00 när det blev min födelsedag.
Igår drog vi till Mölndal på ett as tråkigt krök. Sen ville jag ta bussen hem för att det var sista som gick men det ville inte Amanda så jag drog själv och sen tog jag en taxi från korsvägen. Vad hände mer? Hmm.. Amanda kom hit och fråga om jag var sur på henne, klart som fan.
Ska äta lite jordgubbar nu, hör av mig sen. Alla bilder Ligger på datorn så uppdaterar därifrån sen. Puss

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards