gbgflickan

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Sjukare än "vanligt"...

Av Emma - 18 juli 2013 01:43

Vet att min uppdatering suger men ska försöka bättra mig!
Finns inte så mycket att säga eftersom att jag inte har gjort så mycket den senaste tiden. Men i helgen som var, typ torsdag till söndag så var jag barnvakt åt Amandas lillasyster för att hon och hennes mamma åkte till Öland. Var lite "lagom" förkyld under den tiden och nu har det brutit ut som bara den... Drt började med den där förkylningen, sen fick jag ont i halsen men kom på att det kan ha med min visdomstand att göra, det kam ju göra ont i halsen då(?), sen fick jag världens spänningshuvudvärk, ont i nacken, ont i öronen och hela ansiktet.. Inte nog med det så hostar jag lungorna av mig!
Utan överdrift så kan man sammanfatta det såhär:
Halsfluss eller visdomstandens fel
Hjärnhinneinflammation
Öroninflammation
Bihåleinflammation (har haft det innan så vet hur det är)
Ögoninflammation
Luftrörskatarr (har haft det innan så vet hur det är)
Vet att vissa saker går till överdrift men jag skojar inte...
Förutom alla gånger jag har varit magsjuk, haft halsfluss eller haft över 40 graders feber så är detta någon av det värsta jag har varit med om!
Det som fortfarande sitter kvar nu efter 3-5 dagar är: ont i halsen/tandens fel, ont i öronen, tårande ögon och hosta!
Mamma ska ringa VC imorgon, hoppas jag får en tid snabbt annars vet jag inte vad jag gör! Får paniiiik! Inga tabletter hjälper heller, inte ens febernedsättande mot febern :(
Någon som vet vad det kan vara? Om alla dom "symtomen" är en sjukdom?
Ska iaf varva mer lite nu och försöka sova, kommer ändå vakna 27 gånger "inatt"... Ha det bättre än vad jag har det! Puss

 
 
nemo

nemo

22 juli 2013 16:56

hej fin blogg :) Har kört igång en frågestund, gå gärna in och ställ lite frågor :) ha de bra och va rädd om dig

http://www.nattstad.se/xxnemoxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma - 12 februari 2014 07:18

yZuNcGX8QrI716uFyRuc

Av Emma - 8 november 2013 03:14

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2117006412 "       Flyttar över till nattstad.se nu, hoppas verkligen att vi ses där!  http://nattstad.se/gbgflickan ...

Av Emma - 8 november 2013 01:04


Ska INTE börja det här inlägget med att säga hur dålig uppdateringen har varit, det vet ni nog redan. Jadajadajada....... Kan iaf säga att om en stund kommer det komma upp en hyffsat stor överraskning som jag hoppas förbättrar bloggen! Håll ut ;...

Av Emma - 16 oktober 2013 15:46

Godmorgon och godmorgon... Haha gick upp typ halv tre men ändå, har ätit lite frukost och nu kollar jag och mamma på beck-okänd avsändare. Har sett alla filmerna typ 20 gånger om, kan alla utantill haha :p Ska försöka fixa ihop ett collage med lite...

Av Emma - 15 oktober 2013 20:29

Bloggandet blev inte så lyckat idag, men duschade ju som sagt förut, åt middag och nu sitter jag här. Ska faktiskt över till Amanda en sväng, hennes mamma undrade om jag ville komma över och smaka på en bulle hehe gulligt. Kommer nog hänga där ett ta...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards