gbgflickan

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emma - 13 februari 2013 16:15

Nördar verkligen det spelet, men har fastnat på bana 65 nu :( kommer inte längre :( vill bara dö haha. Ne men vill komma vidare ju "/

Kollar iaf på första Harry Potter filmen nu :) får se vad som händer sen. Puss

Av Emma - 13 februari 2013 14:33

Är ännu mer förkyld idag, eller länet mig bättre på något sätt men ändå inte, har typ ingen röst heller "/

Skulle ju uppdatera från datorn igår... Haha problemet var att min dator bestämde sig för att göra en uppdatering som tog 2 timmar. Blev ingen film och jag hann göra grunden till en header. Får försöka ta tag i den idag. Ska gå upp nu iaf. Puss puss
Bild-just nu!

Av Emma - 13 februari 2013 02:13

"ligger" i sängen nu, uppdaterar från datorn :) 

Gjorde en behövlig sak förut men samtidigt är det jobbigt, KLIPPTE AV MITT HÅR TYP EN DECIMETER!!!! ÅHHHH!!!

Fast allt var slitet så... Men det känns jättekonstigt :(


ska strax kolla på en film. Funderar även på att fixa en ny header, men får aldrig "tummen ur r*ven" att göra det :/ 


Vet inte ens vad jag ska skriva om hahahaha men ska försöka hitta på något :) 

Vi hörs snart igen. puss

Av Emma - 13 februari 2013 01:31

Lovade ju att jag skulle uppdatera under dagen men har verkligen inte orkat, är så jäkla förkyld :(
Ska iaf strax lägga mig i sängen och då kan jag uppdatera från datorn, ska nog kolla på en film eller något också :) men hör av mig snart. Puss

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards