gbgflickan

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emma - 24 februari 2013 15:19

Klockan är runt 15.00 och jag säger godmorgon! :)
Bad mamma väcka mig vid 14.00 så hon kom in vid 14.30 med en kopp kaffe :) Vet ärligt inte när jag somnade imorse, har en känsla av att det är runt 07.00 eller 08.00 I vilket fall som helst så vaknade jag klockan 12.00 trött som ett as över att grannarna ovanför borrar, det låter t.om som om dom ska borra igenom golvet (mitt tak). Typ som om dom vill kolla hur det är med mig, "hej. Vi hittade våran borr. Tänkte borra ett litet hål för att höra hur du mår. Så hur mår du?:)" jo tack, det hade varit bättre om ni hade låtit bli att borra!!!! Men annars ligger jag här i min säng och är trött och undrar varför fan ni skulle borra i ett golv?
Mitt inre säger faktiskt att det är ett golv dom lägger, men varför? Borrar man då? Haha nej...
Skit samma, ska iaf gå upp strax och sen äta, duscha och hitta på något.
Puss på er :)

Av Emma - 24 februari 2013 02:22

Ska göra en ny header när jag orkar och har tid. Men vilken av dom gamla tycker ni att jag ska ha? Snälla kommentera vilken!!   



1.

 


2.





 


3. (lite detaljer)






 


4. (mer detaljer än 3:an)

  

Av Emma - 24 februari 2013 02:09

Som rubriken lyder, jag trodde att jag var stark men ändå låg jag och grät förut. 

Visst, det är självklart okej att gråta, men du ska inte gråta över något som inte är värd dina tårar. 

Jag vill inte "skryta" men ja, jag har ganska många kompisar ändå.. Men bara 1 eller kanske kanske kanske 2 som står mig riktigt nära. Först var det Carro, även vi inte umgås längre så är hon ändå "en del av mitt liv" om ni förstår? Samma sak med Amanda, helt plötsligt nu så pratar hon inte med mig. 

Jag grät som en bebis utan sin napp förut, över att dom "dissade" mig. Jag har smsat Amanda och frågat "vad jag har gjort henne" men inget svar, vi bor ändå grannar så hon skulle kunna komma över och prata men nej.. Carro lovade att vi skulle vara idag och dricka och grejer men nej.... Kände mig så sjukt jävla sviken. Två kompisar som jag vill kalla systrar, bara försvinner. Trodde att jag var stark nog att hantera det och bara leva vidare för förr eller senare så behöver dom mig. Sanningen.

Men halva jag försvann och då räcker med tyvärr inte med "kompisarna" som man träffar någon gång ibland eller typ i skolan. Det är skillnad. 

Men man ska ändå ta vara på det, det finns dom som inte har en enda vän. Hade Amanda och Carro verkligen "tyckt om"  mig så skulle dom inte dissa, får ge det lite tid. Får hoppas på det bästa. 

Men annars ska jag iaf börja gå min egna väg. Orkar inte leva efter andra hela tiden. Har gjort det alldeles för många gånger. Jag kommer fixa det här.


ÖVER TILL NÅGOT ANNAT!!! :)

Har som sagt då inte gjort något idag (eftersom carro dissade) . 

Imorgon får vi la se om Amanda hör av sig eller vad som händer, annars får jag se vad jag hittar på.

Ska iaf ta en härlig dusch. 

Ska strax sätta på en film tror jag och "stänga av hjärnan" lite. Kanske uppdaterar senare men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Så vi hörs när vi hörs ;) Puss 



Av Emma - 24 februari 2013 00:16

Uppdaterar från datorn senare!

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards