gbgflickan

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Lista nr. 6 :)

Av Emma - 10 februari 2013 19:13

Det är ju ett tag sedan jag gjorde en lista så.... Kommer säkert upp fler senare :) Ska försöka tidinställa något också :)


Hur känner du dig nu? Seg, ont i magen. Men ändå glad :) 

Vilken är din favoritsak? ? mobilen, datorn, sängen.. SVÅRT! 

Vilken hemsida besöker du dagligen? Sitter ju inte vid datorn varje dag, men dom appar jag är inne på dagligen på mobilen är ju typ facebook, aftonbladet, horoskop, bloggar, mail :) 

Vad har du gjort idag? Absolut inget viktigt. Bara legat i soffan, kollat på dom två sista harry potter filmerna och nu sitter jag vid datorn :) 

Vad ska du göra ikväll? Inget planerat. Kanske, kanske, kanske träffat Amanda, men isf mycket senare. Ska strax äta lite middag med mamma, sen blir det efterrätt och lite tv :) 

Vad gör dig glad just nu? Mamma, min hund, kaninen, coca cola!!! :) 

Viken ögonfärg har du? Typ blå-grön-grå :s 

Vilken är den bästa känslan? Lycka, när allt känns så himla bra :D 

Vilket är ditt favoritplagg? Hm.. Det skönaste är ju typ mjukis och en tjocktröja ;) 

Vad ångrar du mest av allt? Allt har sin mening.

Brukar du drömma mardrömmar? Gjorde innan, varje natt, samma dröm eller en fortsättning, sen kom jag på att det var pga. mina allergitabletter. Men inte längre ;D 

Vad stör du dig på? Folk som tror att dom är störst, bäst och vackrast, fuck them!! 

Är du blyg? När det gäller folk som jag inte känner ja, men när jag har umgåtts med dom någon timme så brukar jag kunna prata på som fan sen :) 

Vilken filmgenre gillar du? Beror på humör ;) Älskar skräckisar men är ändå rädd för dom, vågar inte se det själv heller. Men annars funkar alltid komedier, ungdomsfilmer, ibland romantiska osv :) Typ allt förutom action :) 

Har du bra kondition? Haha neeeeeeeej. Var bäst i klassen på 60 meter innan men ah... något hände :( 

Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? INGET .

Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? ALLT .

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, svart, vit, svart, svart, grå, vit, svart, svart :) 

Blir du bra på kort? Haha neeeej

Hur många har du varit tillsammans med? 2 seriösa. 

Vilka namn finns i din smsinkorg? Joel, Jens, mamma, Amanda, Ricky, Carro, Jocke, Johanna, Johan, Patrik, Maggan, Dina, Patricia, Tobbe, Jepser, Camilla. Fast blev as ledsen när ALLA mina sms försvann i fredags :( Hade kvar alla sms från maj 2012

Vilken svordom missbrukar du? Faaa-aaaan, jävla skit, f*tta.. 

Hur ser drömpartnern ut? Spelar inte så stor roll. Insidan som spelar störst roll :) 

Har du gått i terapi någon gång? Nej. 

Vad har du för sommarplaner? Inga speciella. Festa, umgås med vänner och bara ha extremt jävla kuuuuuuuuul.. 

Vem kysste du senast? Jens :) Men bara som vän :D 

Det längsta telefonsamtalet du haft? Åh herre.. vet inte.. 

Kan du laga mat? Alla kan laga mat, men det kanske inte blir så bra alltid :p men klart, jag kan ju koka makaroner liksom :) 

Vad heter din bästa kompis? Vet inte om jag har någon bästa kompis längre, men står ju ganska nära Amanda. Jens är världens bästa kille :) 

Ett bra minne? Fattar inte att jag ens säger det, men fjortistiden var ju fan rolig ändå. Ingen brydde sig hur man såg ut och vad man gjorde för alla var lika dana. Har nog mest minnen med fjortistiden faktiskt :) 

Brukar du komma i tid? Hahahahahah neeeeeeeej. inte till skolan iaf, men annars är jag la ganska duktig :) 

Vad har du ätit idag? Två korv med bröd ;) Ska äta middag strax :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma - 12 februari 2014 07:18

yZuNcGX8QrI716uFyRuc

Av Emma - 8 november 2013 03:14

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2117006412 "       Flyttar över till nattstad.se nu, hoppas verkligen att vi ses där!  http://nattstad.se/gbgflickan ...

Av Emma - 8 november 2013 01:04


Ska INTE börja det här inlägget med att säga hur dålig uppdateringen har varit, det vet ni nog redan. Jadajadajada....... Kan iaf säga att om en stund kommer det komma upp en hyffsat stor överraskning som jag hoppas förbättrar bloggen! Håll ut ;...

Av Emma - 16 oktober 2013 15:46

Godmorgon och godmorgon... Haha gick upp typ halv tre men ändå, har ätit lite frukost och nu kollar jag och mamma på beck-okänd avsändare. Har sett alla filmerna typ 20 gånger om, kan alla utantill haha :p Ska försöka fixa ihop ett collage med lite...

Av Emma - 15 oktober 2013 20:29

Bloggandet blev inte så lyckat idag, men duschade ju som sagt förut, åt middag och nu sitter jag här. Ska faktiskt över till Amanda en sväng, hennes mamma undrade om jag ville komma över och smaka på en bulle hehe gulligt. Kommer nog hänga där ett ta...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards