gbgflickan

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emma - 5 december 2012 14:00

Har du någonsin..
Ätit sushi: JA! AS GOTT! Har en ganska rolig "historia" ang. det :p
Stått på scen: Japp.
Blivit dumpad: Har bara haft ett SERIÖST förhållande och då gjorde båda slut, vi gjorde det "tsm".
Varit med om en bilolycka: Ja.
Klättrat i bergen: Inte klättrat..
Sett vita huset: På bild, haha :)
Antingen eller..
Kallt eller varmt: Mer varmt än kallt iaf :)
Svart eller rött: Beror på vad det är för något ;)
Regn eller snö: Snö.
Ull eller bomoll: Vad är skillnaden? haha
Rosor eller tusensköna: Rosor <3
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Vetenskap.
Matte eller engelska: Matte
Inom de senaste 48 timmarna..
Haft seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Ja :)
Samsats med dina föräldrar: Ja
Bråka med en kompis: Ja
Gjort en tjänst: Ja
Fått en komplemang: Ja, från Jens :)
Antingen eller..
Blond eller Brunett: Båda
Blåa ögon eller Bruna ögon: Spelar inte så stor roll egentligen, men blåa är muuuums
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: hund.
Christina eller Britney: Båda
Lip-stick eller Lip-gloss: Inget av det egentligen men isf lip-stick
Rock eller Rap: Rap
Rosa eller Lila: Rosa
Tv eller Dator: Dator
CDs eller Radio: Radio
Basket eller Fotball: Båda :)
Äpple eller Apelsin: hm.. Äpple
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Vatten ;)
Guld eller Silver: Beror på? :)
Nike eller Adidas: Adidas
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Sanning. Är ganska feg haha
Harry Potter eller Lord of the Rings: Harry Potter
Regn eller Snö: Redan svarat juuuuu :p SNÖ! :)
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa: Gå.
Stranden eller Bergen: Stranden
Stan eller Landsbygd: Stan!
Stjränor eller Månen: Stjärnor
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Dusch
Syster eller Broder: Har både och men den som har ställt upp mest är en av mina bröder <3
New York eller California: Hade varit nice att få besöka båda ;)

Av Emma - 5 december 2012 13:30

FYLLDE I DEN HÄR LISTAN INATT SÅ MISSFÖRSTÅ INTE VISSA SAKER. (5 december typ 03.00)
VEM..
Vem är i rummet med dig? - Min huuund <33
Vem önskar du var med dig nu? - Den kille jag ska leva resten av mitt liv med.
Vem fick du senast sms av? - Mathilda :)
Vem av dina släktingar står du närmast? - Mamma & min ena bror.
Vem ska du träffa idag? - Det är ju mitt i natten just nu, men idag/imorgon (?) så ska jag nog träffa Amanda.
Vem ringde du senast? - Jeeeeeens ;*
Vem saknar du? - Jeeeeens <3 (Han är inte min kille! Bara en väääldigt bra killkompis, den bästa som finns!)
Vem festar du helst med? - Kompisar såklart. Men tycker det är fettråkigt att festa med "halvbra" kompisar, det ska vara dom närmsta. Som i mitt fall typ Amanda eller Carro och typ Jens :)
Vem vill du träffa nu? - Antingen killen som jag ska leva resten av mitt liv med eller typ Jens :)
VAD..
Vad åt du senast? - En liten chokladbit formad som en jultomte :)
Vad har du på dig just nu? - En stor t-shirt och trosor.
Vad hör du just nu? - Ljudet från tangenterna när jag skriver och min hunds "snarkande".
Vad har du på fötterna? - Täcket.
Vad för sjukdom hade du senast? - Senast jag var sjuk-sjuk så hade jag luftrörskatarr, men senast jag mådde dåligt var igår - halsont.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "godnatt finaste Emmiz <3"
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Vara sig själv, visa sitt "intresse".
Vad för talang har du? - Haha talang... Kan dra axeln ur led men det gör jag inte ofta för det gör fett ont!
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Sitter vid datorn eller tvn..
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Det är natt just nu.. För två år sedan var det en söndag.. Satt antagligen vid datorn eller något eller så sov jag för att det var skola dagen efter.
VAR..
Vart går din drömresa?- Åhh har sååå många.. :/ Typ Thailand, Afrika.
Var är din mobil? - På min mage.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Disneyland Paris för typ 15 år sedan :)
Var handlar du mest? - HM, Gina, Bikbok... Dom "vanliga" :p
Var är din mamma just nu? - I sin säng.
HAR..
Har du några piercingar? Vart? - Bara öronen..
Har du strulat med en kompis? - Ja, killkompis alltså.
Har du provat droger? - Alkohol är en drog ;)
Har du piercat dig själv någon gång? - Öronen och försökte med läppen men det gjorde as ont..
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Jaaaa.
Har du något stort ärr? - Nej inte jättestort, men tillräckligt stora för att "lägga märke till dom".
Har du blivit jagad av polisen? Nej .
Har du varit kär på riktigt? - Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon?- JAA
Har du allt du önskar dig? - Nej. Men jag är stolt över att jag har det så bra som jag har det. Det finns dom som har det värre..
HUR..
Hur är du i skolan? - Haha IG i allt typ. Plus är avstängd nu.
Hur är du när du festar? - GLAAAAAAAD
Hur många har du haft sex med? - Håller inte räkningen..
Hur många har du varit tillsammans med? - EN seriös och en som det inte funkade med för det visade sig att vi passade bättre som vänner (Jens). Sen hade man "massa" "2-dagars" förhållanden i tran.
Hur ser du ut? - Haha skulle vilja skriva "mänsklig" men jag är min "egna" art. haha
Hur svarar du i telefonen? - "Hallå" eller typ "heeeeeeej" eller "hey bby" beror på vem som ringer :p
Hur ser folk dig tror du? - Ingen aning faktiskt.
Hur var du som person för två år sedan? - Då var jag 16 år, det var 2010, fjortistiden var på sitt slut.... haha
Hur var du som person för ett år sedan? Deppig men försökte hålla humöret uppe.
ÄR..
Är du nöjd med ditt utseende? - Egentligen inte men jag kan inte göra något åt min kropp och mitt utseende på bara 1 minut. Måste lära mig att leva med mig själv och att det tar tid att förändras.
Är du singel? - Ja
Är du beroende av nikotin? - Kanske det ;)
Är du kort? - Ja.
Är du snygg? - Klart jag är! Alla är snygga på sitt sett... Eller något.. hahaha
Är du åksjuk? - Ja.
Är du helsvensk? - Japp
Är du allergisk mot något? - Hund, katt, häst, kanin, kvalster, damm, värme, mjölk, paprika..
Är du bra i skolan? - Neeeeeeej
Är du vidskeplig? - Ibland
SKULLE..
Skulle du vilja vara känd? - På ett bra sätt isf.
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - Beror på ...
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - ryktas.. då är det inte säkert att han är en player, så hade nog pratat med honom först och försökt få fram vad han är för person.
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - JAAAA
Skulle du kunna adoptera? - Skulle kunna göra det för barnets skull för att det skulle bli "lyckligare" men jag skulle nog hellre vilja föda mina egna barn.
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Det är ju inte mitt problem om han väljer att vara "otrogen"?
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Ja, både när jag lever och dör. :)
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Bara med "den rätte".
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Om typ en lilltå räknas :)
ÖPPNA DIN KONTAKTLISTA I TELEFONEN..
Är du vän med nummer 2? - Ahmad, nej inte direkt. bara träffat han några gånger.
Hur väl känner du nummer 3? - Alex **** hahah *Ingen kommentar*
Har du pussat nummer 6? - Amanda <3333 JAAAA :D
Har du kramat nummer 7? - Andreas **** Ja..
Har du träffat nummer 10? - Anton, ja...
Känner du nummer 14? - Bilal, nej inte direkt..
Vad tycker du om nummer 15? - Bobbie, ingen aning..
När träffa du nummer 23 senast? - Christina, helgen..
Hur är nummer 28 som person? - Daniel Björk, vet inte..
Är nummer 35 söt? - Dina, jadå :)

Av Emma - 5 december 2012 12:54

Vaknade för en stund sedan har kollat greveholm på mobilen :) Redan avsnitt fem :o Sjukt vad tiden går fort den här sista månaden. När man minst anar det så har jul paserat och det är NYÅR. Sjukt... 

Ska iaf gå upp strax, mamma får gå ut med hunden idag så jag kan duscha istället :p Sen ska jag ta och äta något och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Eventuellt träffar jag Amanda :) 

Det kommer komma upp några listor lite då och då fram till ikväll, ska tidsinställa dom :) 

Ska försöka uppdatera oftare nu men är ju fortfarande tveksam om jag vill vara kvar här eller gå över till finest.se igen :/ Tröttnade lite på finest, men det har också varit min seriösaste blogg, dessutom vill jag att det ska vara lätt att blogga från mobilen. :/ Men aja, vi hörs senare :)   

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards