gbgflickan

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emma - 18 december 2012 15:17

Vaknade vid halv tre och såg att Aftonbladet hade skrivit om "attacken" mot plusgymnasiet haha sjukt.. Googlade "gbgsorroz" och då kom det fram en fb istället haha hur jävla sjukt som helst.. Tydligen har en brud legat med en kille som går i min skola haha.. Dessutom är tydligen alla tjejer "horor"... Jag ska alldeles strax gå upp för jag tror att jag måste duscha innan jag och Amanda dra iväg på en grej ;) men vi hörs senare
Bild - just nu , haha glad o så..

Av Emma - 18 december 2012 04:52

Kom hem från Amanda vid 03.15, skulle kolla på American Pie men självklart vill datorn sega sönder just idag så stängde av den och bloggar nu från mobilen.. Har dessutom INGET internet kvar på mobilen, kan inte vara ute på själva internetet, Aftonbladet och allt som "tar mycket minne". Att blogga går suveränt så det är ju bra ;) men blir ändå irriterad när det tar sluuuuut :( ska för en gångs skull försöka sova nu eftersom det inte finns så mycket annat att göra "/ men vi hörs imorgon när jag har vaknat. Godnatt på er
Bild - just nu

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards