gbgflickan

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Emma - 10 december 2012 01:18

haha.. Har inte uppdaterat så mycket idag men det har sina anledningar.. Har varit så jäkla irriterad idag! 

Gick till Amanda och sen vid halv sju skrev jag till Carro "kom nu?" för hon hade ju lovat att komma... Då skriver hon med STORA bokstäver ungefär såhär "MEN MIN MORMOR ÄR FÖRFAN SJUK OCH HÅLLER PÅ ATT DÖ NU KAN DU TA DE LITE LUGNT DU SKA FÅ DINA JÄVLA PENGAR, jag mår inte bra alla är fan sjuka!!!!!"

tog det nästan som ett hot.. Vad har hennes mormor med det här att göra? Kändes lite som att det typ är mitt fel att hon är sjuk och ligger på sjukhus. Hennes mormor är världens bästa typ, hon var som en mormor till mig också.. men ah iaf, så jag blev nästan lite upprörd på henne så jag skrev "JAG VET ATT HON ÄR SJUK. PENGARNA ÄR FAN INTE DET STÖRSTA PROBLEMET, DET STÖRSTA ÄR ATT DU SA ATT VI SKULLE SNACKA! jag har inte gjort dig ett skit, snarare tvärtom. Ändå är du så jävla fi*tig mot mig!" Hennes svar var "du säger själv att pengarna är så viktiga....." 

Mitt ärliga svar som kom från hjärtat som jag själv tycker var väldigt "fint" eller vad man säger, som jag nästan började gråta av var såhär "klart dom är viktiga, det är ju MINA pengar. Men i början tyckte jag att våran vänskap var viktigare men eftersom du fullständigt skiter i både mig, våran "vänskap" och att prata så har jag gett upp hoppet." 

Var la inget fel med att skriva så? Det är ju sanning? Vi fick från bästa kompisar till verkligen INGENTING. 

Strax efteråt så fick jag ett samtal från Annie, en f.d bästis som jag nu bara är kompis med och som även är kompis med Carro. Självklart får jag en "utskällning" från henne och har fått för sig att jag har kallat Carro för h*ra vilket jag verkligen inte har gjort. Jag har varit arg på henne, besviken och ledsen men jag har aldrig sagt att hon är en h*ra eller något i den stilen. Så jag bad Annie att inte lägga sig i, och vill Carro mig något så får hon höra av sig själv. Jag hör ju av mig när jag vill henne något. Blir bara så trött på allt. Så jag gick över till Amanda igen och förklarade.. Sen ringer jag upp Annie igen och då "låtsas hon som ingenting" och börjar prata gamla minnen som hon skrattade åt. Asså..... Har lust att åka hem till Carro och ta ett snack med henne. Orkar inte ha det såhär. Tänker inte direkt förlåta henne men jag ska ha svar på varför hon är så anti mot mig och jag ska ha mina pengar. Dessutom ska hon fixa tillbaka min laddare!

ÅHHHHHHHHHH blir bara irriterad på allt :'(

Ska försöka göra något tidsinställt inlägg, men just nu rinner tårarna på riktigt och jag orkar inte ha det såhär.. BRB 

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards