gbgflickan

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Emma - 21 december 2012 05:35

Saknar faktiskt bloggen alldeles för mycket. Nu när jag mår dåligt så känns det bara tomt att inte ha någonstans att "skriva av sig."

Har iaf varit hos Amanda som vanligt, har inte direkt hänt något "nytt."
Gick och la mig ganska tidigt igår, typ vid halv ett? Ville verkligen sova men det går inte!!! Får panik :( ska dessutom upp tidigt för jag och mamma ska iväg och storhandla.
På lördag så ska vi nog till stan eller allum och köpa lite julklappar, mamma frågade om jag helst ville ha mjuka eller hårda paket.. Haha alltid kul att få någon snygg tröja eller något men då vill jag ha den i en HÅRD låda för jag gillar hårda paket mer ;) det "roliga" är att jag typ inte ens har önskat mig något "hårt" haha (övertrött - misstolkar allt) så det ska bli spännande ;)

Måste försöka sova men det går verkligen inte :(

Btw, sorgligt att alla läsare försvann efter att jag sa att jag skulle "sluta" blogga. Eller så har alla dött i jordens undergång? Nej usch! Jag orkar inte..
Haha måste verkligen verkligen verkligen sova nu! Vi hörs imorgon, uppdaterar från Willys ;) kram på er

Bild - Amandas allergireaktion på hårfärg & när hon somnade så gott igår :)

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards