gbgflickan

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Oj...

Av Emma - 22 december 2012 04:21

Haha oj "/ glömde helt av bloggen idag/igår(?), glömde av att uppdatera från Willys också och sånt men Ah.. Gick upp vid två? Duschade och fixade mig sen tog jag och mamma en taxi ut till Willys sen blev vi hämtade. Gick över till Amanda vid sju. Fick reda på att hon hade köpt julklapp till mig ;) så ska köpa något fint imorgon till hela deras familj när jag och mamma är i stan :) ska själv köpa några julklappar o så till mamma (är alltid ute i sista minuten) hahahah. Men Ah.. Ska kolla på nyårs-klänning/tunika också :) jag är egentligen ingen "klännings människa" så funderar på att köra på tunna svarta tights, shorts och någon snygg tunika typ? Vad tror ni? Kan det bli bra? Är inte heller den där "klacksko människan" så jag vet verkligen inte vad jag ska ha.. Får kolla på det imorgon :)
Har försökt att sova hur länge som helst nu för ska ju upp tidigt. Men det går verkligen inte. Ligger och "rycker" med höger kinden och då märkte jag "helt plötsligt" hur ont jag har, självklart är min andra visdomstand påväg! Usch. Jag har redan "liten" mun och min tandläkare sa i maj att dom var påväg och när dom var det så kommer jag ha så ont att jag vill "dö". (Mer ont än dom flesta andra). Har så ont att jag t.om Behöver bedövningsspruta för att överhuvud taget "kunna leva". (Kan inte äta eller något för det känns verkligen som om någon drar ut tanden utan bedövning!!!) det är dessutom tvär svullet och min kind är lika stor som ena örat på en elefant (dåligt exempel..)
Brb - ta en värktablett!
Vi hörs senare, typ när jag vaknar? Om jag ens kan sova :(
Kram till er från mig
BILD - FUL SOM BARA DEN MEN MIN KIND ÄR DUBBELT SÅ STOR?! :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma - 12 februari 2014 07:18

yZuNcGX8QrI716uFyRuc

Av Emma - 8 november 2013 03:14

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2117006412 "       Flyttar över till nattstad.se nu, hoppas verkligen att vi ses där!  http://nattstad.se/gbgflickan ...

Av Emma - 8 november 2013 01:04


Ska INTE börja det här inlägget med att säga hur dålig uppdateringen har varit, det vet ni nog redan. Jadajadajada....... Kan iaf säga att om en stund kommer det komma upp en hyffsat stor överraskning som jag hoppas förbättrar bloggen! Håll ut ;...

Av Emma - 16 oktober 2013 15:46

Godmorgon och godmorgon... Haha gick upp typ halv tre men ändå, har ätit lite frukost och nu kollar jag och mamma på beck-okänd avsändare. Har sett alla filmerna typ 20 gånger om, kan alla utantill haha :p Ska försöka fixa ihop ett collage med lite...

Av Emma - 15 oktober 2013 20:29

Bloggandet blev inte så lyckat idag, men duschade ju som sagt förut, åt middag och nu sitter jag här. Ska faktiskt över till Amanda en sväng, hennes mamma undrade om jag ville komma över och smaka på en bulle hehe gulligt. Kommer nog hänga där ett ta...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards