gbgflickan

Direktlänk till inlägg 26 december 2012

suger på att uppdatera......

Av Emma - 26 december 2012 02:03

Haha det är nästan sorgligt.. Har verkligen ansträngt mig med att uppdatera och jag ville verkligen skriva men ändå skiter jag totalt i det :/ 

Har ju appen på mobilen så varje gång jag "ser" den så tänker jag att jag måste uppdatera men att jag gör det "senare"... Tänker man som mig så kommer man inte så långt. Men å andra sidan vill jag inte ha en as stor blogg som ALLA känner till. Visst, jag vill ha läsare och kommentarer, men jag vill inte att hela sverige ska känna till mig. Inte ens mina kompisar vet att jag bloggar typ.. :p Vill mest ha någonstans där jag kan skriva av mig. Kommer troligen inte uppdatera så mycket men skriver lite då och då :)

Hur har min jul varit då... Jo jag HATAR ju julen egentligen men jag har ändå försökt att "kämpa" mig igenom julaftonen iaf.. Fick inte så jättemycket julklappar eftersom det bara är jag och mamma som firar den ihop. Fick ett fodral till datorn, småsaker som typ deo och duschkräm, goooooooodiiiiis, ett mobilskal av mandiiiis.. Sen får jag köpa saker för runbt 1500-2000 på mellandagsrean. Ska bla. köpa nyårskläder. så är ändå ganska nöjd :) 

Köpte ju julklappar till Mandiiis familj också.. Mandiis fick en tungpiercing i svart gummi då hon inte tål något annat plus en extra kula med en lila diamant. Hennes lillasyster på snart 5 år fick fem pärlplattor i olika former bla. ett hjärta och en stjärna. Hon fick även pärlor, en påse med neon-rosa, guld och en med blandade neon-färger :) Mandiiiis mamma fick tre ljus som stod på en liten plast "bricka".. Alla blev nöjda och glada så även jag är nöjd :) Men jag märkte ju helt klart att det är mycket lättare att köpa julklappar till småbarn :) 


Vad har mer hänt?

Hmm...

Carro hörde av sig igår.. På fb.. Hon skrev typ "Emmmmaaaaa" jag ba "jaaaa" hon ba "saknar dig, känner mig så jävla dum :(" sen försökte vi typ "lösa" saker.. Jag sa det mesta jag behövde säga, typ att jag aldrig kommer förlåta henne för det hon gjorde men att jag ändå vill vara vän med henne. Sen sa hon att hon brukade kolla på alla våra mongo-bilder varje kväll och fälla en tår. 

Sen bestämde vi att vi inte ska vara ovänner till nyår, vill ju börja det nya året bra. Sen började vi planera turkiet resan igen. Vet inte om jag vill åka med henne fortfarande men saker och ting förändras på 1 minut. Vi kanske är som systrar imorgon igen, eller kanske om 1 månad. Ödet får bestämma. Är det verkligen värt att bli vän med henne igen? Vill inte bråka med någon. Behöver mina vänner :( Alla behöver sina vänner, även dom sviker.. 


Sen umgås jag som vanligt med Amanda lite då och då.. 

Vi var på en fest i... fredags? 

Jag, Mandiiis och Minna. 

Vi åkte hem till någon som bor i Linné typ... Drack lite och hade det allmänt trevligt eller något... hahahah aja, sen började det dessutom brinna i askfatet haha, kaooooos! Sen drog vi in till donken och käkade, alla verkligen frossade i mat, alla köpte stora meal och grejer hahah.. Sen när vi sätter oss och äter så kollade Minna sin buss och den skulle gå om 7 minuter. Hon skulle knappt ens hinna till hållplatsen på 7 minuter så vi fick värsta paniken för hon kunde inte sova hos amanda heller för hon skulle sova hos sin kille.. Så minna ringer till amandas kille och frågar om han kan hämta oss så det gjorde han.. Han kör som en dåre. Haha känner att det spårar lite nu när jag skriver. Men ah, det har inte hänt så mycket faktiskt..

Vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår, kaoos :( 

Men vi hörs senare. Är vaken ett tag. Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma - 12 februari 2014 07:18

yZuNcGX8QrI716uFyRuc

Av Emma - 8 november 2013 03:14

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2117006412 "       Flyttar över till nattstad.se nu, hoppas verkligen att vi ses där!  http://nattstad.se/gbgflickan ...

Av Emma - 8 november 2013 01:04


Ska INTE börja det här inlägget med att säga hur dålig uppdateringen har varit, det vet ni nog redan. Jadajadajada....... Kan iaf säga att om en stund kommer det komma upp en hyffsat stor överraskning som jag hoppas förbättrar bloggen! Håll ut ;...

Av Emma - 16 oktober 2013 15:46

Godmorgon och godmorgon... Haha gick upp typ halv tre men ändå, har ätit lite frukost och nu kollar jag och mamma på beck-okänd avsändare. Har sett alla filmerna typ 20 gånger om, kan alla utantill haha :p Ska försöka fixa ihop ett collage med lite...

Av Emma - 15 oktober 2013 20:29

Bloggandet blev inte så lyckat idag, men duschade ju som sagt förut, åt middag och nu sitter jag här. Ska faktiskt över till Amanda en sväng, hennes mamma undrade om jag ville komma över och smaka på en bulle hehe gulligt. Kommer nog hänga där ett ta...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards