gbgflickan

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

skin som den sol du är <3

Av Emma - 31 december 2012 02:36

Haha jag skriver inte alls lika ofta längre men det är pga. att jag inte riktigt har "tid", är alltid hos Amanda eller så är vi ute och hittar på massa bus.. Sen vill jag inte att min blogg direkt ska bli jättestor och det har jag sagt innan. Vill inte lägga ner hela mitt liv på att sitta och blogga och tänka att det är mitt liv, däremot vill jag ha en blogg där jag kan skriva om mitt liv när jag känner för det.

KORTFATTAT: Vill inte att bloggen ska vara mitt liv. Vill att bloggen ska innehålla mitt liv. 

 

Har dom senaste dagarna inte gjort så mycket mer än vad jag brukar. Jag och Amanda var inne i stan en av dagarna och kollade på rean men hittade verkligen ingenting :/

Imorgon eller ah.. nästa natt (?) är det NYÅRRRRR :D Känns precis som om det är vilken annan festdag som helst men sen tänker man efter och förstår faktiskt att det är NYTT ÅR! Sjuuuukt :)

2013 borde bli ett oturs-år eftersom det är 13, men 13 är faktiskt mitt turnummer ;) Så vi får hoppas på det bästa:)
Har sååååå många mål som jag vill uppnå. Vill ju gå ner i vikt, ska börja träna, äta nyttigare och även i början gå på bra dieter. Sen ska jag tänka mer på mig själv än alla andra. Ska även börja med ett nytt system, fick inspiration när "Egoina" skrev ett inlägg om att man borde få poäng för saker man gör. Någon som har läst det?
Har iaf kommit överens med mamma... Om jag tex. dammsuger så får jag 50 poäng (påhittad siffra) sen är typ "gå ut med hunden 20 poäng" eller något... och sen vid månadens slut så ska jag ha uppnått en viss summa poäng för att få tex. 100 kr. Uppnår jag inte summan så får jag inga pengar. Sen när jag har samlat poäng i ett år (alltså till nästa december) så lägger man ihop alla poäng och om jag har uppnått en viss summa poäng på hela året så får jag en viss summa pengar eller något "dyrt" som jag verkligen vill ha. Förstår ni hur jag tänker? ;)

Man hjälper till hemma samtidigt som man bränner kalorier ;D hahahah :p 


Ne men slutsnackat om det.. Som sagt nyår.. Ska på fest med Amanda såklart, vi ska till en lägenhet som en kompis har fått låna. Tror inte att det blir jättekul där men då finns det alltid andra fester man kan dra till så det löser sig nog ;) Det är nyår förfan!!! Klart man måste haaaa kuuul :D Har köpt sjukt mycket dricka :( 


Men hör av mig imorgon eller något. puss på er! 


Om jag mot alla odds inte skulle uppdatera så önskar jag alla ett jävligt GOTT NYTT ÅR! HOPPAS NI FÅR DET GRYMT OCH TAR VARA PÅ TIDEN MED NÄRA OCH KÄRA! JAG SJÄLV SKA SUPA SÅ JÄVLA MYCKET (låter som en fjortis. men tycker faktiskt att man får överdriva lite när det är nyår.. och sin födelsedag... valborg... midsommar och lite då och då) haha men iaf, ha det grym och sen hörs vi när vi hörs om jag överlever fyllan och all bakfylla ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma - 12 februari 2014 07:18

yZuNcGX8QrI716uFyRuc

Av Emma - 8 november 2013 03:14

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2117006412 "       Flyttar över till nattstad.se nu, hoppas verkligen att vi ses där!  http://nattstad.se/gbgflickan ...

Av Emma - 8 november 2013 01:04


Ska INTE börja det här inlägget med att säga hur dålig uppdateringen har varit, det vet ni nog redan. Jadajadajada....... Kan iaf säga att om en stund kommer det komma upp en hyffsat stor överraskning som jag hoppas förbättrar bloggen! Håll ut ;...

Av Emma - 16 oktober 2013 15:46

Godmorgon och godmorgon... Haha gick upp typ halv tre men ändå, har ätit lite frukost och nu kollar jag och mamma på beck-okänd avsändare. Har sett alla filmerna typ 20 gånger om, kan alla utantill haha :p Ska försöka fixa ihop ett collage med lite...

Av Emma - 15 oktober 2013 20:29

Bloggandet blev inte så lyckat idag, men duschade ju som sagt förut, åt middag och nu sitter jag här. Ska faktiskt över till Amanda en sväng, hennes mamma undrade om jag ville komma över och smaka på en bulle hehe gulligt. Kommer nog hänga där ett ta...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards