gbgflickan

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 17 december 2012 00:15

Har precis kommit hem från Amanda nu, ska strax "gå och lägga mig" - alltså blogga, kolla film, blogga, kolla film, göra tidsinställda, blogga, kolla film (y) Haha eller något i den stilen. 

Är så jäkla sugen på något men vet inte vad, glass? Ne för kallt.. Godis? Ah kan funka, har en gott&blandat från i lördags? haha eller kanske en macka? åhhh vet verkligen inte, är bara sugen på något :( 


Men aja iaf, kommer göra några inlägg som kommer upp under nattens gång eller imorgon, ska bara komma på vad jag ska skriva om. 

Ska även kolla på mina kära American Pie och bara ha det allmänt GÖTT! :) 


Av Emma - 16 december 2012 23:00

I krig och kärlek är allt tillåtet.


När man sviker någon annan, sviker man också sig själv.


Bättre ensam än i dåligt sällskap.


Du sa att vi skulle skiljas som vänner men visste du inte att vänner aldrig skiljs. 


Man ska dö ung så sent som möjligt.


En modig fiende är bättre än en feg vän. 


Det är lättare att förlåta en fiende än en vän.


Så länge man inte ger upp har man inte förlorat. 


Att vinna en vän tar flera år , att mista en tar inte ens en minut. 


En vän är någon som vet allt om dig och ändå tycker om dig.


Vem är egentligen värst? Den som blir arg för allting eller den som blir arg för ingenting?


Vad är kärlek? Två själar och en kropp. Vad är vänskap? Två kroppar och en själ.


Blir du älskad älska tillbaka. Blir du sårad såra ej igen. Blir du bortglömd låt så vara. Du finner snart en bättre vän. 



Av Emma - 16 december 2012 20:59

Godkväll på er! :)

Tycker faktiskt att jag har uppdaterat er välidgt bra idag, är ritkigt stolt över mig själv haha :) 

Men jag ska strax över till Amanda så jag vet tyvärr inte om jag uppdatera något mer idag (kanske inatt men då är det ju ny dag).. 

Rekomenderar starkt er att kolla på "Odjuret" på ettan NU! :)

Bloggar antagligen när jag kommer hem men det kan som sagt bli INATT.. Kanske uppdaterar något snabbt från mobilen när jag är hos Amanda men det är inte säkert.. 

Ska försöka göra ett snabbt tidsinställt inlägg som kommer upp vid 23.00? Får tänka lite på det.

Men måste skynda mig nu om jag ska hinna med allt, vi hörs. 

Av Emma - 16 december 2012 18:11

Hatar egentligen jul, julgranar och allt som har med jul att göra. Vet inte varför men har inte någon speciellt stor släkt så det blir oftast bara jag och mamma. Förr i tiden så var ju min bror med också och det var mys. När jag var jätteliten så var ju alla mina syskon med men jag var så liten att jag inte ens kommer ihåg det :( Sen har jag ju typ aldrig firat jul med pappa heller :/ Så hatar julen och all stress hit och dit. Hade jag fått välja hade jag hellre åkt utomlands! 

Men nu försöker jag "gilla läget" för jag kan ju inte göra så julen försvinner, håller på att hjälpa mamma med att sätta upp granen :) 

Den ska upp fler kulor o så men ljusen och glittret är i ;) 


Drar kanske till Amanda en stund sen eller något men hennes lillasyster på snart 5 år (?) har magsjuka så... :/ Men vi får se!
Börjar få lite panik inför nyår också, har ingen aning om vart jag ska fira den. Amanda och Minna ska typ till Mariestad eller vad det nu heter och Carro är jag ju ovän med.. Får la fira den med Patricia och dom men dom skulle ju till Carros lokalfest, hahah :/

I-landsproblem!!!!

Måste iaf dra nu men jag uppdaterar antagligen mer sen :) Kanske kommer upp något tidsinställt också, vem vet ;) 




Hahahahahah världens sämsta bild........ :p

  


 

Av Emma - 16 december 2012 15:33

Vaknade för cirka 5 min sedan. Är ganska trött men ändå inte hehe. Gillade mina tidsinställda inatt/Imorse? :)
Tyckte mitt "godmorgon" inlägg klockan 12.00 var ganska omtänksamt ;) haha tyvärr så drömde jag inte om min framtida kille :(
Ska strax gå upp ur den varma och sköna sängen, fixa till mig lite för känner mig fett ofräsch och sen uppdaterar jag från datorn :D
Puss och kram
Btw, bild - JUST NU. Jag och min hund <3

Av Emma - 16 december 2012 15:32

Vaknade för cirka 5 min sedan. Är ganska trött men ändå inte hehe. Gillade mina tidsinställda inatt/Imorse? :)
Tyckte mitt "godmorgon" inlägg klockan 12.00 var ganska omtänksamt ;) haha tyvärr så drömde jag inte om min framtida kille :(
Ska strax gå upp ur den varma och sköna sängen, fixa till mig lite för känner mig fett ofräsch och sen uppdaterar jag från datorn :D
Puss och kram
Btw, bild - JUST NU. Jag och min hund <3

Av Emma - 16 december 2012 12:00

Godmorgon, dom flesta är vakna nu eller? Eventuellt är INTE jag det hehe. Brukar ju gå upp sjukt sent. Sover alltid bort hela dagen så visst är det generöst av mig att ha tidsinställt det här inlägget till er? :) Hoppas förresten att ni gillar dom andra inläggen som jag satt och gjorde hela natten! :) 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men när ni läser detta så är ni säkert allmänt uttråkade, sitter med en filt framför datorn/tv:n eller fryser ihjäl haha medans jag själv ligger i min varma säng med mitt varma täcke och drömmer om min framtida kille (det sista är nog inte så troligt men man kan ju hoppas!).

Kommer iaf uppdatera er lite om vad som händer under dagen när jag väl vaknar så kika in lite då och då under dagen ;) 

Hoppas alla får en trevlig dag iaf :) 


Av Emma - 16 december 2012 06:52

Kollade klart på band camp nyss och har börjat kolla på naked Mile :)
Åhhhh vill uppdatera massa, men har inget att skriva om haha :( det kommer som sagt upp ett inlägg vid 12.00 Får se om jag uppdaterar mer innan men annars gör jag det självklart när jag vaknar :)
Puss
Btw, färgade håret i torsdags(?) det blev gult och jag hatar det :( men här kommer en ful bild på mig...

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards