gbgflickan

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 12 december 2012 22:02

Tyvärr så dog mig dator precis när jag skulle tidsinställa ett inlägg, orkar verkligen inte hämta laddaren så väntar tills jag går och lägger mig. Amanda är eller har varit på Ullared så hon kommer hem vid halv elva (tror att jag såg henne förut och att hon ljuger men aja...) så ska la gå över till henne en stund. Men uppdaterar iaf när jag kommer hem :) hoppas alla har haft en trevligt dag och kväll :)

Av Emma - 12 december 2012 21:00

Tycker faktiskt att årets julkalender - mysteriet på greveholm är ovanligt bra. Har sett första "filmen" MINST tusen gånger, utan att överdriva. Kan ALLA repliker utantill osv. och ändå tröttnar jag inte på den, trodde aldrig att den "nya" skulle blir så bra som den blev men är faktiskt förvånad :) Nu har det ju "bara" gått 12 avsnitt så det är ju hälften kvar men som sagt, tycker änsålänge att den är förvånadsvärt bra :) 

Det är så kul att se Lillan och Ivar i den nya, dom var så småååå när den förra "filmen" kom ut, 1996. Trodde inte att det skulle vara SAMMA skådespelare men det var det, skitkul att se dom äldre och se hur dom har förändrats haha :p



 

Av Emma - 12 december 2012 19:18

Har internetshoppat lite småsaker som jag verkligen behöver, eller ja, allt utom örhänget egentligen men det var ju så fint :') Man kanske inte ser det så tydligt på bilden men det är typ ett "stjärnfall" :) Superfint, ska ha det på freeeeedag :D 

Ska börja med massa tidsinställda inlägg nu ;) Så vi hörs snart igen ;D


 

Av Emma - 12 december 2012 14:28

Hade lätt kunnat sova någon timma till, det är ju såååå skönt att sova. Men samtidigt börjar det redan vli mörkt eller Ah det är grått ute så jag blir bara ännu mer trött om jag sover mer och sen går upp när det är mörkt.
Men iaf, haha Amanda missade ju sin tid på umo typ förra onsdagen, så hon spelade in ett meddelande till dom från MIN mobil, om att hon behöver en ny tid. Känner mig så taskig jag sov ju då dom hade spelat in ett meddelande på min mobil om att "jag" kunde komma klockan 14.00 haha :( och jag vaknade ju 14.15 "/ men aja, ska iaf gå upp strax, fixa till mig lite och den ska jag äta och blogga :D ska göra då sjukt många tidsinställda! :) vi hörs om en stund :)<3

Av Emma - 12 december 2012 14:27

Hade lätt kunnat sova någon timma till, det är ju såååå skönt att sova. Men samtidigt börjar det redan vli mörkt eller Ah det är grått ute så jag blir bara ännu mer trött om jag sover mer och sen går upp när det är mörkt.
Men iaf, haha Amanda missade ju sin tid på umo typ förra onsdagen, så hon spelade in ett meddelande till dom från MIN mobil, om att hon behöver en ny tid. Känner mig så taskig jag sov ju då dom hade spelat in ett meddelande på min mobil om att "jag" kunde komma klockan 14.00 haha :( och jag vaknade ju 14.15 "/ men aja, ska iaf gå upp strax, fixa till mig lite och den ska jag äta och blogga :D ska göra då sjukt många tidsinställda! :) vi hörs om en stund :)<3

Av Emma - 12 december 2012 03:46

Ska alldeles strax lägga upp den nya headern, kommer bli grymt.. Är inte jättenöjd, tyvärr :( trodde den skulle bli bättre än vad den blev men är ändå stolt. Den är ju lite "vintrig" och nyårig, men antagligen kommer jag göra en ny header innan det ens blir jul haha.. Tröttnar så fort på saker. Men vi får se :) Det är ju bra att ha några på "lager" också för då kan jag variera eftersom jag har sådan ångest :p 

Trodde att jag skulle göra något tidsinställt inlägg, men min fantasi är verkligen på botten. Kommer inte på NÅGOT att skriva om, hade en idé om att jag kunde "lista" olika filmer, låtar osv. som JAG tycker är bra.. Tror nog att jag ska göra något sådant imorgon, skulle kunna göra det nu men orkar verkligen inte. Har hållt på med headern i... ah jag vet inte hur länge (sedan förra inlägget och det här). Så jag har bestämt mig för att ta en bekvämlig paus så jag äntligen kan kolla på en American Pie, har längtat efter att se den sen typ klockan 21.00 hahah.. Så jag tycker jag är värd det. Kommer antagligen vara med Amanda imorgon och då kommer min uppdatering bli som den blir. 

Men jag måste beställa massa saker på nätet och kolla upp en del grejer så kommer nog vara hemma ett tag och då kan jag göra tidsinställda till er :) Hoppas ni gillar headern, haha det kanske blev "för mycket" men jag gillar när den är "varm" det känns så "kallt" när det bara är typ en bild och ett namn... 

Men som sagt, vi hörs kanske efter filmen, annars när jag vaknar och det kommer även upp tidinställda. Så vi hörs så länge :) 


       

Av Emma - 12 december 2012 01:30

Fick ett ryck och tänker göra en ny header, har redan tröttnat på den jag har.. haha hur kan bloggare INTE tröttna när dom har sin "design" i flera ÅRRRRRRR?! haha ne men okej, jag har ganska tråkigt, har tid över och då tänkte jag försöka få ihop en som är lite juligare och lite mer nyår? :) Har värsta grymma grejen på gång nu!! :D 


MIN DAG:

*Gick upp 14.00

* Fixade håret, sminkade mig och tog på mig.

*Gick till Amanda 14.50 (min granne om någon har missat det)

*Tog bussen med Amanda 15.00

*Var på möte 15.30

*Var klar 16.00

*Gick till ungdomsmottagningen för Amanda behövde fråga en sak.

*Dom hade stängt så vi gick till Hemköp.

*Handlade hårfärg, rakhyvlar (extra priiiiiis 10 kr!! :o), tuggummi och energidricka.

*Åkte hem med Amanda 16.27+5 (bussen var sen!)

*Gick hem till Amanda.

*Spelade kort med Amanda.

*Gick hem vid 19.00

*ÅT.

*Färgade håret.

*Låg i soffan.

*35 min senare la jag i resten av färgen.

*La mig på soffan med en påse på huvudet.

*FRÖS, ville inte tvätta ur färgen.

*Färgen satt i 20 min för länge.

*Tvättade ut färgen.

*Torkade håret.
*La mig på soffan.

*Kollade Irene Huss med mamma.

*Gick ut med hunden.

*Gick och "la" mig. 

OCH NU LIGGER JAG HÄR OCH BLOGGAR! :) Rolig dag va? Hahaha eller inttttte.... 

Ska iaf påbörja min nya grymma header så får vi se om jag kommer på något att skriva om... Måste göra några tidsinställda men vet verkligen inte om vad :( Ska tänka en stund samtidigt som jag gör min headeeeeeer :)
Vi hörs om ett taaag :D 

Av Emma - 11 december 2012 23:34

"Så länge man inte ger upp har man inte förlorat ."

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards