gbgflickan

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 9 december 2012 13:19

Måste börja med att säga att jag älskar er alla, Åhh är på så bra humör idag, vill bara sprida massa glädje :')
Vaknade iaf för cirka en halv timme sedan, drömde att jag var på Liseberg med två kompisar och då sa jag retsamt när vi skulle åka sagoslottet "haha Anette du får åka själv" men då stod det tre killar framför så dom blev ju också ett okänt par, och då fick Anette åka med honom hahahah Ah sjukt :p
Men iaf, uppdaterar från datorn när jag har vaknat till.. Puss på er

Av Emma - 9 december 2012 03:30

Här är tre favoriter från bubbleroom :) Älskar alla tre och skulle tänka mig att bära dom. Dock är den andra min störta favirot då den ser lite "varmare" ut men ändå är det en klänning. Dock så var den också dyrast och kostade 2100 (TROR JAG). Dom andra två låg på ca. 500-600 kr. 

 

Av Emma - 9 december 2012 03:03

Är jättetrött nu, halvligger i sängen och gäspar sönder haha.. Ska kanske kolla på en film eller något eller så försöker jag bara somna. Har en hel del att berätta imorgon om Amanda ! 

Har förresten gjjort ett tidsinställt hemligt inlägg som kommer upp 03.30. 

Bloggar så fort jag vaknar imorgon och då ska jag berätta allt om Amanda.

Btw, så skar jag mig i fingret förut :( Blödde inte så jättemycket men det blev ett sånt där "jobbigt" sår som man får när man skär sig på ett papper... :/ As jobbigt! 

Men ah, nu somnar jag snart. Hör av mig imoegon. Sov gott <3

 

GAMLA BILDER!     

Av Emma - 9 december 2012 00:00

 

Av Emma - 8 december 2012 21:18

Haha någon som vet måttet till en header? Försöker ju ladda upp min men det går inte :( Vet inte vad felet är, så tänkte om det kanske var måttet det är fel på? :s SNÄLLA HJÄLP MIG!   

Av Emma - 8 december 2012 20:02

Är så himla ledsen över allting och ingenting. Känner mig så sjukt ensam.


Visst, jag har Jens - den bästa killkompisen man kan ha.

Jag har min familj, min hund och andra "halv" vänner. 

Men när både Carro och Amanda, som en gång i tiden var mina "bästa vänner" sviker så känner jag mig sjukt ensam.

Carro är nog den som stod mig lite närmre än vad Amanda gjorde, saknar båda två och alla galenskaper men när man har blivit så sviken som jag har blivit så orkar man verkligen inte. Man "förlåter" bara för att man inte orkar "bråka".  

Jag var ju hos Amanda igår, vi spelade kort och passade hennes lillasyster. 

När jag skulle gå hem så pratade vi om att "höras av imorgon" (alltså idag) för vi hade ju lite alkohol kvar så vi tänkte att vi kunde ha druckit idag. Vaknade ganska sent och hade varken fått ett samtal eller ett sms från Amanda, ringer henne vid halv fyra för det var då jag typ hade "vaknat till", först svarade hon inte och andra gången lät hon det gå typ 4 signaler sen klickade hon. Såg henne med Minna. Hon får jättegärna vara med andra men när hon säger att vi ska höras av så kan man la göra det? 

Dessutom är hon ju skyldig mig pengar men det är som "bortblåst" för henne. Hon frågade t.om om hon kunde FÅ 20 kr för att då skulle hon ha råd att sola en gång till, jag sa nej. 

Sen bestämde vi oss för att äta sibylla och påvägen dit ville vi hellre ha thaimat så det blev det, men då hade hon inte råd med cigg och då sa jag generöst "du kan få ett paket, en "förtidigt" julklapp." Det jag stör mig på är att hon ber om mer och mer pengar, men hon ger inte tillbaka något.. 

Sen är det ju Carro också, är så sjukt trött på henne, skrev till henne idag igen att hon dessutom hade glömt MIN laddare hos ***** för as längesedan och att hon skulle hämta den men då säger hon att hon inte ens har kontakt med honom längre. DAAAH DET HAR INTE JAG HELLER , glömmer DU MIN laddare hos någon får ju DU hämta den. Dessutom bad jag om mina pengar och jag kunde få 100 kr imorgon, alltid en bra början. Dessutom ska vi "prata", får se om hon överhuvud taget kommer haha. Jag vet hur hon är när hon lovar saker. 

Men jag är la på benen imorgon igen och mår bra, ska ta en dusch sen och byta sängkläder så sover jag gott och vaknar glad! :) Ska inte låta två personer, eller iaf en (Carro) få mig att må dåligt. Har mig själv att tänka på nu! 

 

Var tvungen att skriva av mig lite bara. Förstår om du inte har orkat läsa allt men det är lugnt, ville bara skriva lite. Men om du läste allt så hoppas jag att jag var tydlig nog att föklara hur min situation är.

Uppdaterar alldeles strax....

Av Emma - 8 december 2012 14:05

Vaknade för en stund sedan, ligger i min varma säng och solen lyser in genom fönstret, mys! :)
Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda men eventuellt ska vi dricka. Kommer göra några inlägg om typ 1 timme, men kommer tidsinställa dom så det blir roligare ;)

Av Emma - 8 december 2012 01:24

Kom hem för en stund sedan och är verkligen jättetrött, kommer inte orka uppdatera mer inatt utan gör det när jag vaknar. Ska komma på något att skriva om bara som är intressant för andra. Nu skriver jag liksom bara om vad jag gör på dagarna och hur trött jag är haha. 

Ska även försöka fixa lite nya bilder, fick ny dator för typ 1 månad sedan så har inga bilder :( Dessutom har jag inte riktigt "känt mig tillräckligt söt" haha ni förstår? Mitt ansikte ser ut som en torrboll, flagnar som fan och det svider :( Någon som har bra tips när man har torr hud? Fast har alltid fet hy när jag vaknar så ge gärna något tips på det också :p

Påtal om allting och ingenting så ska jag försöka hitta den sån lista (hahhahaha lista igen!) ne men en sån lista där det står olika saker man ska skriva om varje dag.. 

Vet knappt själv vad jag snackar om, är lite i "nattmössan" så vi hörs imorgon. Bloggar så fort jag vaknar ;) Puss påer <3

 

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards