gbgflickan

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Emma - 3 januari 2013 22:33

Brist på rubrik..
Var hos Amanda förut, gick hem och åt lite. Ska ut snart med Amanda, hennes kille och en kompis och smälla lite smällare ;)
Antagligen kommer jag inte göra så mycket mer idag, ska försöka hinna duscha när jag kommer hem igen :)
Nu då? Hmm.. Har verkligen ingenting att göra eller skriva. Ska ut vid 23.00 Men vi hörs efteråt :)<3

Av Emma - 3 januari 2013 16:55

Vaknade för en stund sedan, kunde inte somna igår/imorse.
Ska gå upp och äta lite och sen ta en dusch om jag orkar haha men om jag duschar så hinner jag ner och sola en stund också. Det stänger 21.00 idag.
(Ja jag måste duscha innan jag solar! *tvångsgrej*)
Uppdaterar senare, ska äta nu. Hoppas alla har haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll :) puss

BILD: DRICKAN VI DRACK PÅ NYÅR :)

Av Emma - 3 januari 2013 01:54

Ligger just nu i sängen! :) Lyssnar på min "chill-musik" spellista på spotify haha :) Blir nästan deppig ju :( Asså älskar typ att vara deppig och bara vara mig själv när jag är ensam, men samtidigt blir man ledsen av alla deppiga tankar.

Lyssnar just nu på Labrinth feat. Emeli Sande – Beneath Your Beautiful så jävla sköööön.. Tänker på hur jävla ensam jag är. Vill ha någon att älska och bli älskad av. Låten får mig att känna mig "fri" och "gör vad du vill sålänge du mår bra av det." 

ÅHHHH

Vet inte ens hur jag ska beskriva det.. 

ska iaf strax kolla på film och tänka på lite annat. Men egentligen.. kan inte sluta tänka på en sak... det finns flera miljader människor på den här PLANETEN och jag ligger här i min säng HELT JÄVLA ENSAM. (okej, min hund är här men ändå..) liksom.. varför kan inte EN ENDA person vara här med mig? åhh :( 

och nu spelas Westlife – Something Right istället.. hatar min "chill-musik" :( haha


Ah iaf. Saknar faktiskt skolan lite och det ska bli riktigt gött att få börja igen, börjar om 1 vecka :) Sen ska jag försöka fixa jobb och jag ska även träna/få ner i vikt och bara må så jävla braaaa. Ska gå min egna väg och göra det jag vill!

Får la sätta på en film nu så kan vi höras efteråt :) Puss på er<3 


Gammal bild på mig och Mandiiis <3 Från i somras :) Saknar mitt bruna hår :( Men tänker fan va blondin nu :) 

 

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards