gbgflickan

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emma - 6 januari 2013 16:00

Är as trött men måste försöka hålla mig vaken. Somnade imorse och sen har mamma försökt att väcka mig enda sedan 13.00 typ :p
Ska sola, handla och färga håret sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :) puss

Av Emma - 6 januari 2013 07:21

Uppdaterar från mobilen nu. Kollade på pappa polis istället för såg att den filmen precis hade kommit upp på hemsidan :p
Vet inte om jag ska försöka sova eller om jag ska vara vaken "/
Vill ju inte gå trött hela dagen men samtidigt måste jag börja vända tillbaka dygnet :(
Får se hur jag gör, hör av mig när jag vaknar eller när jag går upp ;) puss

Av Emma - 6 januari 2013 05:08

har ny header nu, är inte jättenöjd men det blir man nog aldrig? Man hittar bara mer och mer saker som man kan göra bättre. Sen suger jag på att göra headers överhuvudtaget så jag är ändå halv-nöjd. Får ha kvar den tills jag har ork att göra en ny haha :) 

Ska kolla på Patrik 1,5 TROR JAG sen ska jag sova. Mamma väcker mig tidigt imorgon (tidigt för MIG haha) sisådär vid 13.00 Ska färga håret med en hårfärg som jag aldrig har testat innan men den kostade 100 spänn så får hoppas att den funkar! Sen ska vi ner till centrum och handla lite mer mat och jag ska även sola i typ 30 min :) 

Vet inte om jag ska träffa Amanda eller någon imorgon men vi får se. Är så jäkla trött hela tiden, men det är bara för att jag har vänt på dygnet.. 

Carro ville förresten träffa mig på tisdag, jag skulle få min tröja och vi skulle "prata" haha får se hur det går. När det gäller Carro så tror jag inte ens att vi kommer träffas för hon ska alltid ändra sig i sista minuten!! Men skit samma. 

Börjar skolan på onsdag också, ska bli gött att få komma tillbaka faktiskt, har ju varit hemma längre än alla andra eftersom jag blev avstängd :/ Saknar det ändå lite, att få komma "ut" lite. amanda kommer ju umgås med minna, carro kommer umgås med moa eller patricia och dessutom sa carro att hon skulle ha praktik så..jag blir la ensam, är inte ett dugg ledsen över det! Är hellre själv än med folk jag inte trivs med. (säger inte att jag inte trivs med någon av dom!!! carro irriterar mig!)

Antar att jag kommer vara med amanda och minna typ eller med patricia haha :) 

Ska kolla på filmen nu så vi hörs senare. puss 

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards