gbgflickan

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Emma - 5 januari 2013 23:22

Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknade sent, duschade sen stack vi iväg och handlade lite mat. Hemma och äter räkmacka och sallad med mamma :) kollar även film, just nu rullar skräckisen på sexan :) kollade på mamma Mia innan, as bra! :)

Igår: gick över till Amanda ganska sent, Bakeer var där sen kom minna också. jag och Bakeer gick till Shell för han skulle köpa cigg och jag köpte blanddricka till minna. Gick tillbaka, Bakeer åkte hem och vi bestämde oss för att dra till donken. Patrik och Patrick kom med varsin bil och körde oss till donken i Partille. Sen lekte dom lite med bilarna. Blev körda till Landvetter, gick hem till minna och sen vidare till en kompis vid Önneröd. Kände igen honom och sen visade det sig att han visste massa saker om mig :o han visste vad jag hette, vart jag hade bott osv ;o
Men iaf, sen hämtade Patrick oss. Kom hem på morgonen och kollade på film - hur många lingon finns det i världen?
Haha skit rolig ;)
Ska iväg och handla lite till med mamma imorgon ska även passa på att sola, läääänge ;)
Men hör av mig senare :) har jag ork sen när jag "går och lägger mig" så ska jag fixa en ny header :) puss

Bilder - just nu! :)

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards