gbgflickan

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Emma - 29 januari 2013 22:44

Nu vill jag även tipsa om en sida där man kan tjäna riktiga PENGAR :o

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN (: 

 

Av Emma - 29 januari 2013 20:00

 

 

 

 

 

   

Av Emma - 29 januari 2013 19:33

Haha vet inte ritkigt vad jag ska skriva om :/ vill ju uppdatera så mycket som möjligt. Funderar på att lägga upp några roliga historier, men det finns risk att dom "går över gränsen". Annars kan jag ju lägga upp lite kläder, skor och smycken kanske? Tipsa lite? :) 

Får kolla på det. Ska iaf kolla på TV och äta snart så det kanske kommer upp senare isf. Puss så länge <3

Av Emma - 29 januari 2013 19:12

SÅ JÄVLA BRAAAA   

Den här underbara låten är bl.a med i filmen LOL

(Klicka på bilden)


 

 

Av Emma - 29 januari 2013 18:40

Asså jag vill ju verkligen blogga, vill det "hela" tiden. Så kul att läsa om några år och se sin utveckling.. Men jag orkar verkligen inte blogga :( Är oftast väldigt trött efter skolan, jag är ofta hos Amanda osv. så jag har inte riktigt "tillfälle"" till att blogga :( 

Har inte hänt så mycket den senaste tiden. Ska ut med några kompisar på fredag så det blir niice, får ju pengar på torsdag, studiebidraget plus 500 av Carro (egentligen 800). Ska verkligen inte köpa massa onödiga saker! Ska "bara" äta sushi med amanda på torsdag, sen ska jag ha "lite" till krogen.. 


Har kollat på LOL med Amanda i skolan idag, har sett den 2 gånger innan men den är så jävla fiiiiiin.. :') åhh.. :(

Ska nog inte träffa Amanda idag för hon ska vara med sin kille, så ska ta en dusch, äta och sen kan jag lika gärna gå och lägga mig (kolla film eller hålla på med mobilen haha!) 

Börjar iaf lite senare imorgon, klockan 10.00 sen slutar jag 13.00 :) HÄRLIIIGT   


Känner att det här inlägget blev lite långt men det blir dom när jag inte har uppdaterat på ett tag :/ Ska försöka lägga in lite mer inlägg :) 

Puss så länge     

Av Emma - 29 januari 2013 18:27

Vem vill inte ha besökare till sin blogg? ALLA vill det. Vill tipsa om en superbra sida där man får fler besökare hur enkelt som helst! :)

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN :) 


Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards