gbgflickan

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Emma - 26 januari 2013 17:21

Hur besviken får man lov att bli på sina så kallade vänner?
Jag menar, får man bli så sur och besviken att man säger upp kontakten?
Carro frågade mig om jag ville med på fest idag för hon försöker ändå hitta tillbaka till mig. Jag är ganska tillbaka eftersom jag tycker hon har gjort fel. Men sa ändå till henne att vi får se, att jag kanske kan följa med. men rätt som det är så ska helt plötsligt hennes BFF denise med istället.
Sen frågade Patricia om jag Ville med till krogen men sen ändrade hon sig till nästa vecka när jag sa att jag kunde följa med ikväll. Amanda festar inte längre för att visa respekt mot sin kille. Vart är världen på väg? Ska man inte kunna hålla vad man lovar? Ska man inte kunna tänka klart innan man frågar någon om något? Ska man inte kunna gå ut och ha kul? ska man inte kunna leva livet? jag vet iallafall att jag ska dricka, om jag så får göra det med mig själv!
Jag är iallafall besviken. Besviken på det mesta.

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards