gbgflickan

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Emma - 13 januari 2013 08:59

Ah sa ju det ;) hon kommer gå om mig snart :o <3

Av Emma - 13 januari 2013 05:49

Har på senare tid nördat sönder "subway surfers", "tävlar" lite mot Amanda och just nu leder jag hehe.. Lovar att hon kommer gå om mig snart, hon är duktig på det mesta så... Slog iaf mitt egna rekord precis. Hade typ 160.000 eller något, nu har jag över 200.000 ;)
Kommer säkert uppdatera snart igen då det inte är någon idé att sova. Går la upp vid 09.00 eller något och duschar, sen när mamma vaknar så drar vi oc handlar lite. Kanske lägger mig och solar en stund också ;) puss

Av Emma - 13 januari 2013 02:46

Jag är ju inte direkt någon erfaren bloggerska eller någon journalist så jag har ingen aning om texten ska stå ÖVER bilden eller UNDER.

Personligen så tycker jag att båda två känns ganska okej. Läser man tex. aftonbladet så brukar ju bildtexten stå UNDER bilden. Men på en blogg tycker jag att det kan kännas "bättre" att först skriva tex. "idag badade JAG med delfiner" istället för att lägga upp en bild på en "tjej" och en massa delfiner. Då fastnar man på bilden och försöker komma på en rimlig förklaring till vad bilden "föreställer". Så har jag uppfattat det iaf. Så bara för att alla ska vara medvetna om det så kommer jag SKRIVA BILDTEXTEN OVANFÖR BILDEN! 


Jag och Mandiiis i skolan, OSERIIIIÖSA som vi är.. Thihihihi. 

Jag och mandiiis i skolan. Gillar faktiskt den här bilden lite :) hihihi ... POWERKING I HÖGSTA GRAAAAD!


PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS 


RANDOM BILDER BARA :D 

Hereeeeej

Av Emma - 13 januari 2013 02:06

Ja, vart ska jag börja? Har ingen aning om vad det är för dag ens (skämt o sido) skojar inte, sover HELA tiden, kommer inte ens ihåg att jag äter... Mår inte ens bra av det.

Började ju skolan i onsdags, sov jätteoroligt natten till onsdagen för jag var rädd för att försova mig även jag hade satt larm plus att mamma skulle väcka mig, vaknade flera gånger under natten. Natten till torsdagen så dygnade jag, kunde verkligen inte sova.. Var jättetrött i skolan på torsdagen och allt var bara allmänt jobbigt. När jag kom hem efter skolan somnade jag i soffan, käkade och gick och la mig sen igen. Natten till fredagen var det samma sak, kunde typ inte sova på natten. Somnade på soffan, käkade och gick och la mig. natten till lördagen så kunde jag inte sova så somnade klockan 09.00 på lördag morgon. Vaknade typ 18.30 men gick upp 19.30, åt, kollade lite på tv och sen somnade jag i soffan vid 21.30 (?) , vaknade till ibland men somnade om lika fort igen, vaknade på "riktigt" någon gång vid 00.30 nu på natten till söndagen. Mamma hade på en thriller på trean så låg och kollade på den. Den slutade nästan precis så gick in på rummet och tog fram datorn (y)

Om jag ska kortfatta detta så kan jag säga att jag sover på dagen, är vaken på natten. Lite som att ha vänt på dygnet men ändå inte. Sover så fort jag får "tillfälle" till det. Är det skola så somnar jag så fort jag kommer hem. Är det helg så sover jag tills typ sent på kvällen, vaknar, äter, somnar. Mår inte bra av att ha det såhär. :( Blir det inte bättre inom några dagar så måste jag seriöst gå till en läkare och typ få sömntabletter eller något. 

Det är inte så kul att sova bort dagarna, man hinner verkligen inte med NÅGOT. 

Imorgon fyller Amandas lillasyster år (eller ah, idag? Söndag), hela 5 år :D Vet inte om jag är "bjuden" dit men kommer säkert gå över och umgås med Amanda en stund :) Ska även ner och handla lite med mamma. 

Måste gå upp tidigt imorgon, måste sova tidigt NUUU, eller så får jag dygna men också vara vaken HELA DAGEN IMORGON. Vet inte vad som är jobbigt, försöka tvinga sig själv till att somna, eller tvinga sig själv att vara vaken. :/ Något av det måste jag göra iaf.

Vet inte om det är "värt" att försöka somna nu eftersom jag inte är speciellt trött, eller om jag ska kolla på en film eller något.

Kommer kanske upp fler inlägg men annars hörs under dagen. PUSS



Av Emma - 13 januari 2013 01:36

Uppdaterar på datorn sen, lovar! Måste skriva vad som har "hänt" dom här dagarna, helt kaaaaos!!! :( håller på att kolla thriller filmen på trean, den är snart slut och då går jag och "lägger mig". Puss

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards