gbgflickan

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Emma - 20 januari 2013 02:48

Somnade på soffan och den gick jag och la mig i sängen, kan inte sova men det kommer la snart hoppas jag. Vill inte vara trött imorgon eller typ vakna as sent. Amanda fyller ju år så ska hem till henne och äta lite tårta o så :)
Dagen blev inte alls som planerad, hatade mitt liv ett litet tag. Ogillar det fortfarande lite. Samtidigt försöker jag inse att det finns värre saker msn borde lida över än över mitt lidande. Mitt lidande för kvällen var att jag varken hade pengar eller alkohol så kunde inte dra på minnas krök och jag kunde inte dra ut på krogen med Patricia. Två kompisar som jag dissar pga. Att jag unte har pengar. Vissa hade nog bara varit glada över att dom hade haft kompisar överhuvudtaget.
Men jaja, nästa helg kör jag fullt ut istället. Då blir det krogen med bl.a Maggan, Camilla kanske vill följa med? Eller Patricia? Haha vi får se :)
Vet inte om jag kan sova men ska försöka göra det så snarast som möjligast!! Puss på er

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards