gbgflickan

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Emma - 12 januari 2013 05:00

Eftersom jag självklart inte kunde somna/kan sova så tar jag tillfället i akt och uppdaterar bloggen lite :D tänkte bara lägga upp lite "text bilder".

Av Emma - 12 januari 2013 00:40

Känner att det här inlägget kommet vli lååååååångt eftersom jag inte har uppdaterat något :s men iaf:
Onsdag: började skolan, fick reda på att jag inte skulle börja förrän på måndag. Kul.
Torsdag: var vaken hela natten till torsdag morgon så var jätteseg i skolan. Kommer hem, somnar direkt, mamma väcker mig vid 23.00 och då går jag och lägger mig i sängen och somnar direkt igen och vaknar på morgonen när det är skola igen.
Fredag: gick upp vid 07.50 när bussen går 07.59, tar bussen 08.29 istället, går och köper powerking med Amanda och blir en halv timme försenad.

Vet inte om det finns så mycket mer att säga? Är redan trött på skolan och alla konstiga tider och det har bara gått tre dagar "/ riktigt skönt att det är helg nu :)
Men som ni säkert förstår så har jag verkligen sovit bort mina kvällar. Har inte gjort något annat än att gå till skolan, komma hem och somna.
Kommer självklart blogga imorgon, på datorn men orkar verkligen inte nu. Eller? Får se om jag tar fram datorn eller inte. Men hör av mig imorgon iaf. Puss så länge

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards