gbgflickan

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 2 januari 2013 23:47

Haha inte så svårt att lista ut egentligen. Är hos Amanda.
Gick till Shell vid kvart i åtta sen när vi kom tillbaka så träffade vi en annan kompis och smällde lite raketer haha.. Sen drog jag hem, käkade och sen gick jag till Amanda igen och nu sitter jag här och bloggar medans Amanda är ute på ett ärende.
Ska la hem om en stund och då blir det la en film eller två ;) och sen ska jag sova. Vill verkligen upp tidigt imorgon så jag kan duscha och sen gå och sola, men kommer ju aldrig upp i tid :(
Ska försöka göra några inlägg när jag kommer hem så vi hörs då. Godnatt till dom som ska sova! Puss

Av Emma - 2 januari 2013 17:28

Godmorgon gott folk! Somnade vid halv nio imorse (?) och vaknade runt halv fem :) ligger fortfarande i sängen, ska bara ta på mig och sen går jag över till Amanda sen tar vi en tripp till Shell och köper cigg.
Men hör av mig senare :) måste verkligen dra. Puss

Av Emma - 2 januari 2013 05:50

Tänkte bara snabbt säga att jag har gjort en "omröstning" så ni får jättegärna svara på den ;) den är här -> i kanten någonstans :p puss

Av Emma - 2 januari 2013 05:36

Ska försöka sova en stund, men ska även försöka gå upp hyffsat tidigt.

Ska ta mig en härlig dusch när jag vaknar sen funderar jag på att dra ner och sola. Är så jävla sugen :/ 

Kollade precis på lilla jönssonligan (HAHAHAHAHA) men det är ju sååå många minnen :')

Samtidigt som jag skriver det här så lyssnar jag på gamla 90-tals låtar, riktigt härligt faktiskt :) 

Men som sagt, ska försöka sova. Bloggar när jag vaknar eller under dagen. 

hoppas ni sover gott ;) Puss på er 

Av Emma - 2 januari 2013 03:14

Filmen var slut vid 03.00 så ligger i sängen nu med datorn och ska strax kolla på en film så jag "lugnar ner mig" är lite skräckslagen hehe :p 

Blev faktiskt inte jätterädd, kunde ändå kolla på filmen utan att gömma mig under en filt haha.. 

Ligger iaf och lyssnar på Miley Cyrus. Hennes låtar är faktiskt ganska bra. Gillar hennes lugna låtar ;) 

Är lite depp så det passar ju perfekt :) Ni tror säkert att jag har någon sjukdom eller något haha eftersom jag är "depp" hela tiden. Men jag kan faktiskt tycka att det är skönt att vara nere lite. Då känner man att man faktiskt har känslor och att även JAG är värdefull. Det är skönt.


Ska iaf kolla på en "glad" film nu, en svensk komedi eller barnfilm blir det nog :) Vi kanske hörs innan jag somnar/när filmen är slut men kan inte lova något. Puss på er och godnatt! :) 

Av Emma - 2 januari 2013 03:14

Filmen var slut vid 03.00 så ligger i sängen nu med datorn och ska strax kolla på en film så jag "lugnar ner mig" är lite skräckslagen hehe :p 

Blev faktiskt inte jätterädd, kunde ändå kolla på filmen utan att gömma mig under en filt haha.. 

Ligger iaf och lyssnar på Miley Cyrus. Hennes låtar är faktiskt ganska bra. Gillar hennes lugna låtar ;) 

Är lite depp så det passar ju perfekt :) Ni tror säkert att jag har någon sjukdom eller något haha eftersom jag är "depp" hela tiden. Men jag kan faktiskt tycka att det är skönt att vara nere lite. Då känner man att man faktiskt har känslor och att även JAG är värdefull. Det är skönt.


Ska iaf kolla på en "glad" film nu, en svensk komedi eller barnfilm blir det nog :) Vi kanske hörs innan jag somnar/när filmen är slut men kan inte lova något. Puss på er och godnatt! :) 

Av Emma - 2 januari 2013 01:48

Att börja blogga lite mer "seriöst". Känner att det är ganska onödigt att blogga lite "då och då" får inte alls lika mycket läsare då och varför ska jag lägga ner massa tid på att skriva massa om ingen läser det? 

Nu låter det som om jag har dubbelmoral.

Men det jag menar är, vill ha en blogg där jag skriver AV mig när jag tex. mår dåligt men ändå vill jag skriva lite mer om hur mina dagar är.. Klart att alla strävar efter att få läsare och lite "uppmärksamhet" när dom bloggar? Den kan ju INGEN förneka. Men jag vill inte bli as stor och jag har verkligen inte framtid som "bloggerska". Förstår ni skillnaden? Jag vill ha några "få" läsare som verkligen bryr sig och gillar att läsa det jag skriver. 

Vill varken ha FÖR många läsare eller FÖR lite. Vill ha sådär lagom :) 


Håller just nu på att kolla på en skräckfilm på 9:an, läskig är den men det är ju bara film ;) haha

The hills run red heter den! :) Hör av mig när den är slut, kommer antagligen ändå inte kunna sova inatt. haha gör kanske en ny header också :) puss


Av Emma - 2 januari 2013 00:50

(Komiskt att jag skulle skriva "skitdag" och så blev det skottdag) haha.

Aja, igår var det ju nyår. Vi var hemma hos Amanda och chillade lite sen åt vi tre-rättersmiddag som hennes snälla mamma hade gjort :) supergott var det.. Förrätten var avokado med räkröra. Varmrätten var fläskfilé med potatisgratäng och sallad. Efterrätten var glass med grädde, chokladsås och maränger :) as gott!
Sen drog vi hem till mig och fixade oss och tog en cider var. Sen missade vi bussen så vi fick gå till en annan hållplats som ligger ca. 2 km bort, inte jättelångt men dels så hade vi klackskor sen regnade det och blåste så fick damp. Vi kommer fram till festen och den är sviiintråkig, en kille spydde ner soffan redan vid 22.00 så han drog hem och då drog typ alla andra. Sjukt.
Vi bestämde oss för att dra till Landvetter men sen blev det bråk och då valde vi att åka till stan istället. Vi firade tolvslaget utanför pressbyrån vid centralen (y) kul hade vi iaf. Hängde lite i stan och träffade lite folk sen drog vi hem och idag är jag inte ens bakis, är bara lite seg. :)
Måste verkligen "dra" nu för mobilen dör viken sekund som helst eftersom jag bara har 3%. Vi hörs senare puss

Presentation


Är en tjej född 94:a från gbg, älskar livet och tar dagen som den kommer !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg? :)
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 varje dag (7 gånger i veckan)
 Första gången jag läser din blogg
 Har "hamnat" på din blogg några gånger bara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards